hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > بوشهر| ویزیت 3 هزار خوزستانی توسط پزشکان بسیجی بوشهری

بوشهر| ویزیت 3 هزار خوزستانی توسط پزشکان بسیجی بوشهری

بیش از 3000 نفر توسط پزشکان بسیجی بوشهری در استان خوزستان ویزیت شدند.

 رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر گفت: خدمات شامل معاینه، ویزیت، تجویز دارو، سرم تراپی و مراقبت‌های بهداشتی و خدمات مامایی است که تاکنون ۳۰۰۰ هزار نفر ویزیت شده‌اند. سیل اخیر با تمام خسارت‌ها و آسیب‌هایی که دارد، تجربه‌های باارزشی را فراهم کرد که می‌تواند در رویدادهای مشابه مورداستفاده قرار گیرد. یکی از این تجربیات استفاده از ظرفیت‌های استان‌هایی که درگیر حادثه نیستند در مناطق آسیب‌دیده بود و تعیین استان در این مورد است. استان بوشهر در زمینه کمک‌های مردمی و ادارات از استان موفق و پیشتاز است که از ابتدای سیل به یاری هم‌وطنان آسیب‌دیده شتافته است.

دکتر مرادعلی فولادوند رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر با اشاره به ارائه خدمات بهداشتی درمانی و امدادی به مناطق سیل‌زده شهرستان باوی (استان بوشهر به‌عنوان معین شهرستان باوی انتخاب‌شده) گفت: با همکاری این سازمان بسیج و دانشگاه علوم پزشکی و سازمان تأمین اجتماعی تیم های امدادی درمانی از تاریخ ۹۸/۱/۲۱ جهت ارائه خدمات به هم‌وطنان سیل‌زده شهرستان باوی حضور پیدا کردند. رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر با بیان اینکه تا آخرین لحظه در کنار هم‌وطنان آسیب‌زده سیلاب در خوزستان خواهیم بود، اظهار کرد: تیم های اعزامی به مناطق شهرستان باوی استان خوزستان شامل پزشک، پرستار، بهیار و فوریت‌های پزشکی هستند که به‌صورت ثابت و سیار به مردم سیل‌زده به‌صورت شبانه‌روزی خدمات ارائه می‌دهند. فولادوند افزود: خدمات شامل معاینه، ویزیت، تجویز دارو، سرم تراپی و مراقبت‌های بهداشتی و خدمات مامایی است که تاکنون ۳۰۰۰ هزار نفر ویزیت شده‌اند. او عنوان کرد: جهت ارائه خدمات باکیفیت‌تر به مردم این مناطق تاکنون محموله‌ای شامل شیر خشک، خرما، آب‌معدنی، اقلام بهداشتی و اسباب‌بازی بین اهالی این منطقه توزیع‌شده است.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر خاطرنشان کرد: از همه دست اندارکاران حوزه سلامت به‌ویژه دانشگاه علوم پزشکی، تأمین اجتماعی و جمعیت هلال‌احمر و خواستار مشارکت و اهتمام جدی مردم و بخصوص خیرین استان در پشتیبانی از تیم های اعزامی به مناطق سیل‌زده به‌خصوص در تأمین دارو، تجهیزات پزشکی و اقلام بهداشتی هستیم.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد